ماهور موزیک

دانلود آهنگ جدید

ماهور موزیک

دانلود آهنگ جدید

ماهور موزیک

دانلود آهنگ جدید | ماهور موزیک
https://mahurmusic.com/

طبقه بندی موضوعی

معرفی انواع مدل های تاج گل

دوشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۱، ۰۸:۳۶ ب.ظ

تاج گل چیست؟

با کمی تحقیق درباره معادل انگلیسی کلمه تاج گل می توان دریافت که مفهوم تاج گل در آداب و فرهنگ ما ایرانیان به شکل دیگری رواج دارد. به عنوان مثال از لغت flower stand به عنوان جای گلدان و پایه گلدان یاد میشود و کلمه wreath با تعبیر تاج گل ظهور که مربوط به یک فرقه از مسحیت است یاد می شود. تاج گل می تواند مفهوم های متفاوتی داشته باشد. مثل: تاج گل سر عروس و دخترانه، تاج گل خیریه، تاج گل تبریک، تاج گل ترحیم

انواع تاج گل

امروزه سفارش تاج گل مراسمات مختلف، به یکی از مرسومات جا افتاده جامعه تبدیل شده است. تفاوت بین انواع تاج گل در ابتدا در کاربری آن دیده می شود. تاج گل برای عرض تبریک در چهار گروه تاج گل تبریک یک طبقه، تاج گل تبریک دوطبقه، تاج گل تبریک سه طبقه، تاج گل تبریک چوبی از انواع تاج گل تبریک میباشند.

تاثیرگذاری تاج گل

سفارش یک تاج گل می ‌تواند موثرتر از هر یادبود دیگری عمل کند. حس مثبتی که گل ‌ها از نظر روانشناسی به انسان‌ ها می ‌دهند، آن‌ ها را تبدیل به بهترین هدیه برای مراسمات خاص می ‌کند. تاج گل هدیه ‌ای است که در مراسمات شادی و غم می ‌تواند اوج همدلی شما را با مخاطب مورد نظرتان به اشتراک بگذارد و بخصوص در مراسم‌ های شاد، تاج گل تبریک، یک هدیه به یاد ماندنی بشمار می ‌آید.

اندازه تاج گل

اندازه تاج ها با توجه به یک، دو و یا سه طبقه بودن متفاوت است. معمولا تاج های یک طبقه دارای ارتفاع یک متر و هشتاد سانتی متر تا دو متر هستند. تاج های دو طبقه بین دو متر و نیم تا دو متر و هشتاد سانتی متر و تاج گل سه طبقه به حدود سه متر و نیم می رسند.

خرید تاج گل

اگر در فکر سفارش تاج گل تبریک برای یک مراسم خاص هستید و یا اگر مانند بسیاری از افراد پر مشغله، وقت رفتن به مراسم افتتاحیه و یا عروسی کسی که برای شما ارزش بالایی قائل است را ندارید، شما می‌ توانید به سادگی با رفتن به سایت سیتی گل از میان چندین طرح آماده تاج گل در انواع مختلف آن، تاج گل مورد نظر خود را سفارش دهید و به سراسر ایران، ارسال کنید. شما می‌توانید به همین راحتی اقدام به خرید اینترنتی گل کرده و به این ترتیب در زمان و انرژی خود نیز صرفه ‌جویی کنید.

خرید تاج گل ترحیم در تهران

با توجه به این که هدف اولیه ما در کسب و کارمان جلب رضایت مشتری در سفارش تاج گل ختم است شما می‌توانید در هر جای تهران که باشید با خرید اینترنتی تاج گل ترحیم خود را از طریق گلفروشی سیتی گل با قیمتی مناسب خرید تاج گل برای مراسم را انجام دهید. شما می‌توانید بهترین تاج گل‌های یک طبقه ترحیم، تاج گل دوطبقه تسلیت و تاج گل سه طبقه ترحیم و تسلیت را به صورت تاج گل اینترنتی خرید کنید. اگر به دنبال یک خرید به صرفه هستید مطمئن باشد به این روش قیمت تاج گل ترحیم مراسم ختم برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

تاج گل تسلیت

تاج گل تسلیت زیر مجموعه یکی از انواع متفاوت گل آرایی در دسته تاج گل ها می باشد. تاج گل تسلیت را همانطوری که از نامش پیداست و می دانید برای ابراز همدردی و احترام و بیان تسلیت در مراسم سوگواری و ترحیم استفاده می شود.

خوب است بدانید که تاج گل تسلیت را بسته به مراسم مورد نظر و سلیقه شخصی شما و متناسب با انتظاراتی که از آن دارید طراحی می کنند و می آرایند. اگر قصد خرید تاج گل تسلیت برای مراسمی را دارید بهتر است از پیش آشنایی مختصری با انواع گوناگون آن داشته باشید، که در ادامه متن برایتان به شرح آنها خواهیم پرداخت.

تاج گل تبریک

تاج گل تبریک، برای ابراز حس خوشحالی و تبریک گفتن برای مراسمات مختلف مانند افتتاحیه فروشگاه، افتتاحیه نمایشگاه، تبریک جشن عروسی و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار می ‌گیرد. هدیه کردن تاج گل می تواند بهترین هدیه برای ابراز یک احساس باشد و تاثیر مضاعفی بر گیرنده آن وارد کند. این هدیه در تمام مراسمات شادی می‌ تواند یکی از بهترین گزینه‌ ها برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطب خاص شما باشد.

بیشتر از گل های رز هلندی، رز مینیاتوری، آنتوریوم، لیسیانتوس، خورشیدی، ارکیده و … برای ابراز خوشحالی در تاج گل تبریک استفاده می شود.

سوالات متداول

برای چه مراسم‌هایی خرید تاج گل مناسب است؟

خرید تاج گل تبریک برای مراسماتی همچون تبریک مراسم عروسی، نامزدی، عقد و یا برای افتتاحیه نمایشگاه استفاده میشود. خرید تاج گل ترحیم و تسلیت نیز برای مراسمات ختم، عزا و بزرگداشت انجام میشود.

آیا در تاج گل از گل مصنوعی هم استفاده می‌شود؟

خیر،سیتی گل تنها از گل‌های تازه و طبیعی در محصولات استفاده می‌کند. گل‌ها هر روز صبح از گلخانه تهیه و طبق درخواست شما آماده سازی می‌گردد. گل‌های مصنوعی اگر چه در پایین بودن قیمت تاثیر دارد اما به کیفیت محصول لطمه وارد می‌کند. رسالت سیتی گل قیمت مناسب و در عین حال استفاده از با کیفیت‌ترین گل‌های طبیعی است.

چند مدل تاج گل داریم؟

تاج گل ها بر اساس نوع مناسبت به دو گروه تاج گل ترحیم و تسلیت و تاج گل تبریک تقسیم میشوند. از لحاظ ابعاد و ظاهر نیز شامل تاج گل یک طبقه، تاج گل دو طبقه، تاج گل سه طبقه، تاج گل معلق و تاج گل چوبی میشود.

نحوه خرید تاج گل در سیتی گل

شما عزیزان میتوانید با مراجعه به صفحه دسته بندی تاج گل، مدل های مختلف این محصولات را ملاحظه کنید و با توجه به مناسبت مراسم و مقدار هزینه ای که برای خرید تاج گل پایه دار در نظر گرفته اید، از انواع تاج گل مدل مد نظرتان را انتخاب و سفارش بدهید. محصول مد نظر شما در ساعت و تاریخ انتخابی شما به آدرس مد نظرتان به صورت رایگان ارسال خواهد شد.

ماندگاری و دوام تاج گل‌های سیتی گل چگونه است؟

از آن جایی که گل‌های سیتی گل از با کیفیت‌ترین گل‌های موجود و همچنین تهیه‌شده از پیشرفته‌ترین گلخانه‌های تولید گل در کشور هستند، با این حال، همگی در اسفنج‌های با کیفیت و مخصوص قرار می‌گیرند که همین امر موجب افزایش ماندگاری و دوام بالای گل‌ها می‌شود؛ پس نگرانی از بابت از بین رفتن آن‌ها در مدت زمانی کوتاه وجود ندارد و اطمینان داشته باشید که می‌توانید از این تاج گل در مدت زمانی طولانی استفاده کنید.

  • علیرضا اجلالی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی