ماهور موزیک

دانلود آهنگ جدید

ماهور موزیک

دانلود آهنگ جدید

ماهور موزیک

دانلود آهنگ جدید | ماهور موزیک
https://mahurmusic.com/

طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ بانو حمید هیراد

جمعه, ۱۰ دی ۱۴۰۰، ۰۲:۳۸ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید بانو از حمید هیراد با لینک مستقیم و متن ترانه
Download New Music by Hamid Hiraad called Banoo with Direct Download Links & Lyrics

اجازه دارم نگات کنم هر چی که دارم فدات کنم
یه بار دیگه صدات کنم صدات کنم عزیز جونم
تمام این دل فدای تو این دلو بردارو باز برو
بزار بمونم کنار تو بزار بمونم
بانو یه کاری کن دارم دیوونه میشم
از عطر پیراهنی که جا مونده پیشم
چشمای تو ماه منه چه بی نظیره

هم اکنون شنونده آهنگ بانو از حمید هیراد در ماهور موزیک باشید

 

  • علیرضا اجلالی

دانلود آهنگ بانو حمید هیراد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی